Volg mij
Misschien ben je nieuwsgierig naar dit boek. Misschien omdat je catechisatie volgt. Of omdat je meer wilt weten over God, Jezus en geloven.
In negentien gesprekken kijken we samen naar de grote vragen van het leven. Wie is Jezus? Kun je de Bijbel vertrouwen? Waarom bestaat er lijden? Wat zegt God over relaties, geld, sociale media en de toekomst? Het doel van dit boek is niet om op iedere vraag een simpel antwoord te geven. Geloven is vaak dieper en rijker dan dat. Wel willen we steeds opnieuw kijken naar Jezus Christus. Want uiteindelijk draait het christelijk geloof niet om regels, tradities of theorieën. Het draait om een Persoon: Jezus. Jezus zegt ook vandaag nog: "Volg Mij."
Voorbeeld bladzijde
Voorbeeld bladzijde
Voorbeeld bladzijde