In eenvoudige taal
Lezen en schrijven
Lezen, schrijven, rekenen en digitale vaardigheden vormen de basis waardoor mensen mee kunnen doen in de samenleving.
Dit Koningskind
Iedereen is nodig. Dat geloven wij. Daarom ondersteunen wij mensen met een beperking.
Opkijken
Met de site willen zij ondersteunen bieden door middel van filmpjes, informatie, preken, plaatjes en ander materiaal.
IKAA Dordrecht
Elke zondag wordt er een dienst gehouden in eenvoudige taal. Dit vindt plaats in het gebouw van Insula College te Dordrecht. Soms wordt er een eenvoudige dienst gehouden in een gewone kerk. Ga naar de website voor meer informatie.
De Bijbel in Gewone Taal
Deze Bijbel is geschreven in gewone taal en daardoor beter te begrijpen.