Engelen zijn dichtbij

  Voorbeeld bladzijde

Voorbeeld bladzijde

1. God kent jou

Maar God ziet mensen wel. “Ik heb je bij je naam geroepen.” (Jesaja 43:1)

2. Wat zijn engelen?

God heeft engelen gemaakt om hem te dienen. (Hebreeën 1:7)

3. Maria krijgt bezoek van een engel

Maar de engel zei: “Je hoeft niet bang te zijn, Maria.” (Lucas 1:30)

4. De engelen en de herders

Daarom sprak de engel rustig tegen hen. “Ik heb goed nieuws voor jullie.” (Lucas 2:10)

5. Wees niet bang

De engel bracht goed nieuws. (Lucas 2:10)

6. Engelen helpen mensen

God zal zijn engelen bevel geven om je te beschermen. (Psalm 91:11)

7. Jezus is belangrijker dan de engelen

Alle engelen van God moeten Hem eren. (Hebreeën 1:6)

8. Engelen en gebed

Toen zond God een engel uit de Hemel om hem kracht te geven. (Lucas 22:43)

9. God ziet verdrietige mensen

Toen raakte een engel hem aan en verzorgde hem. (1 Koningen 19:5)

10. Engelen prijzen God

Engelen in de hemel zongen: “Eer aan God in de hemel.” (Lucas 2:14)

11. God beschermt mensen

God zal zijn engelen opdracht geven om je te beschermen. (Psalm 91:11)

12. God maakt alles nieuw

De dood zal er niet meer zijn. Er zal geen verdriet, pijn of huilen meer zijn. (Openbaring 21:4)

Deze 12 hoofdstukken zijn als een boek "Engelen zijn dichtbij" te downloaden